Regulamin rezerwacji Hotelu Iskierka Business & SPA
Kierownictwo Hotelu Iskierka Business & SPA będzie Państwu wdzięczne za współpracę w przestrzeganiu niniejszego regulaminu, który ma służyć zapewnieniu komfortu, spokoju i bezpieczeństwa pobytu wszystkich naszych Gości.
Hotel Iskierka Business & SPA (zwany dalej Hotelem) przyjmuje rezerwacje po zgłoszeniu:
- telefonicznym: +48 17 774 55 40
- faksowym: +48 17 774 55 41
- mailowym:
on-line: recepcja@hoteliskierka.com.pl
przy pomocy formularza rezerwacji na stronie Hotelu:
www.hoteliskierka.com.pl
§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Pokój w hotelu wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 14.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
- Najmując pokój określa się czas pobytu w hotelu.
- Jeśli Gość nie określił czasu pobytu najmując pokój przyjmuje się, ze pokój został wynajęty na jedną dobę.
- Śniadania serwowane są w restauracji hotelowej w godzinach od 06:30 do 10.00
§ 2. ZAMELDOWANIE I PRZEDŁUŻENIE POBYTU
- Gość zobowiązany jest dokonać meldunku niezwłocznie po przyjeździe w Recepcji Hotelu. Zobowiązany jest do wypełnienia karty meldunkowej i umieszczenia czytelnego podpisu. W celu potwierdzenia tożsamości pracownik recepcji może zażądać od Gościa okazaniu dokumentu z fotografią.
- Życzenie przedłużenia pobytu, poza okres wskazany w dniu przybycia, Gość powinien zgłosić niezwłocznie.
- Hotel może nie dokonać przedłużenia najmu pokoju, w przypadku braku wolnych miejsc lub wcześniejszego zarezerwowania pokoju a także w przypadku, o którym mowa w § 8 REGULAMNIN REZERWACJI. 4. KLAUZULA INFORMACYJNA:
Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych informujemy, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Hotel Iskierka Business & Spa , ul. Wojska Polskiego 3, 39-300 Mielec ) Posiada Pani/Pan prawo do wglądu, aktualizowania i poprawiania swoich danych, a także prawo do złożenia sprzeciwu wobec ich dalszego przetwarzania. Podanie danych osobowych w zakresie wymaganym przez Kodeks Pracy jest obowiązkowe, a w pozostałym zakresie dobrowolne. Zostałam/Zostałem poinformowana/y, że przysługuje mi prawo wniesienia skargi do GIODO gdy uznam, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku.
§ 3. OBOWIĄZKI HOTELU
- Hotel zobowiązany jest zapewnić:
warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa;
bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o Gościu;
profesjonalną i uprzejmą obsługę; sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, a w przypadku jego obecności tylko wówczas, gdy wyrazi zgodę.
§ 4. ODPOWIEDZIALNOŚĆ HOTELU i GOŚCI
- Odpowiedzialność hotelu z tytułu utraty lub uszkodzenia pieniędzy, papierów wartościowych, kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną jest ograniczona, jeżeli przedmioty te nie zostaną oddane do depozytu w recepcji.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
- Hotel nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa.
- Gość hotelowy ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych hotelu powstałe z jego winy lub z winy odwiedzających go osób.
§ 5. POZOSTAŁE OBOWIĄZKI PORZĄDKOWE
- Gość hotelowy nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie miejsca w pokoju innym osobom, nawet, jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- Osoby nie zameldowane w Hotelu nie mogą przebywać w pokoju hotelowym od godz. 22.00 do 06.00 dnia następnego.
- W Hotelu obowiązuje zachowanie ciszy od godziny 22.00 do godziny 06.00.
- Wszelkie zapytania i prośby Gości odnośnie przebiegu i rozliczeń dokonanych przez Gości rezerwacji usług dostępnych w Hotelu, wykraczające poza ramy Regulaminu należy składać pisemnie w Recepcji Hotelu bądź pisząc na adres recepcja@hoteliskierka.com.pl, podając zwrotne dane kontaktowe.
- Dyrekcja Hotelu zobowiązuje się ustosunkować do wniesionej prośby Gościa, o której mowa w § 5 ustęp 4 w terminie 3 dni roboczych kontaktując się z Gościem osobiście bądź poprzez pracownika Recepcji telefonicznie wykorzystując podane przez Gościa dane kontaktowe.
§ 6. PRZEPISY BHP
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej, w Hotelu obowiązuje zakaz używania jakichkolwiek przyrządów lub aparatów zasilanych energią elektryczną, nie stanowiących wyposażenia pokoju.
- W hotelu obowiązuje całkowity zakaz palenia. Złamanie zasady grozi uruchomieniem alarmów przeciwpożarowych i interwencji Straży Pożarnej. W takim przypadku Gość ponosi pełną odpowiedzialność prawną i finansową. Koszty akcji Straży Pożarnej wynosi 5000 zł netto. Hotel ma również prawo obciążyć gościa karą finansową za palenie w pokoju w wysokości 500 zł netto.
§7.
- Hotel może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin hotelowy wyrządzając szkodę w mieniu hotelowym lub gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników Hotelu albo innych osób przebywających w Hotelu lub też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt gości lub funkcjonowania Hotelu.
- Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien sprawdzić zamknięcie drzwi, a klucz pozostawić w Recepcji.
- Za zgubienie klucza do pokoju przez Gościa, hotel ma prawo naliczyć karę w wysokości 20,00 zł/netto.
§8. PROCEDURA REZERWACJI
- Złożenie rezerwacji indywidualnej:
(warunki rezerwacji dla grup ustalane są każdorazowo indywidualnie)
Pierwszy krok to złożenie rezerwacji przy pomocy jednego z wyżej wymienionych możliwych sposobów kontaktu z Recepcją Hotelu.
Złożenie rezerwacji należy traktować jako informację, że pokój jest wolny w dniu przyjęcia zgłoszenia do czasu potwierdzenia dostępności zarezerwowanych miejsc przez Recepcję (telefonicznie bądź mailowo) ma ona charakter wstępny. - Potwierdzenie rezerwacji:
Celem potwierdzenia rezerwacji należy dokonać wpłaty zaliczki w wysokości 30% przewidywanych kosztów pobytu.
Do momentu przesłania zaliczki zarezerwowany pokój jest zablokowany. Recepcja Hotelu po uzyskaniu informacji, że pieniądze wpłynęły na konto zmienia rezerwację na potwierdzoną, informując o tym fakcie gościa telefonicznie bądź mailowo. - Wpłata zaliczki – opłaty za pobyt:
Wpłaty zaliczki należy dokonać w ciągu 7 dni od dnia złożenia rezerwacji – jednakże nie później niż na 7 dni przed planowanym przyjazdem na podany niżej numer rachunku bankowego:
Nr konta : BZWBK 52 1090 2750 0000 0001 0968 3143
Na podany wyżej numer rachunku bankowego można również dokonać przedpłaty za pobyt w Hotelu bądź zakupione oferty specjalne i Vouchery Podarunkowe. Zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu. Preferujemy płatność gotówką.
Pobrana zaliczka zwracana jest w całości, jeżeli nie dojdzie do realizacji rezerwacji z winy Hotelu - Hotel zastrzega sobie prawo:
- pobierania zaliczki za planowany pobyt,
- dokonywania preautoryzacji karty kredytowej Gościa,
- pobrania pełnej opłaty za cały pobyt Gościa w momencie zameldowania w Hotelu lub przedłużenia przez niego pobytu, w szczególności w przypadku pobytów przekraczających 3 dni,
- odmowy przedłużenia pobytu Gościa w hotelu w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu.
- Anulacja rezerwacji:
- Brak wpłaty zaliczki w uzgodnionym terminie i wskazanym na potwierdzeniu rezerwacji powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 21 dni przed dniem planowanego przyjazdu, zwracamy 100% wpłaconej zaliczki.
- W przypadku anulowania rezerwacji nie później niż 14 dni przed dniem planowanego przyjazdu, pobieramy 50 % wpłaconej zaliczki.
- W przypadku anulowania rezerwacji poniżej 14 dni przed dniem planowanego przyjazdu, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Informacje dodatkowe
- cena pokoju obejmuje nocleg ze śniadaniem, bezpłatny monitorowany parking oraz dostęp do Internetu.
- zabiegi kosmetyczne wchodzące w skład pakietów pobytowych rezerwowane są automatycznie, w przypadku zainteresowania dodatkową ofertą zabiegów prosimy o kontakt z Recepcją
- zapłata za pobyt następuje w dniu przyjazdu.
- w sprawie pobytów grupowych prosimy o kontakt z Recepcją pod nr telefonu (17) 774 55 40. lub na adres e-mail: recepcja@hoteliskierka.com.pl
- wszelkie rabaty udzielana są od cen podstawowych i nie dotyczą cen zawartych w cennikach specjalnych, promocyjnych, weekendowych.
- otrzymane rabaty nie sumują się ze sobą. Ceny ofert specjalnych są cenami promocyjnymi i ostatecznymi.
Życzymy miłego pobytu.
Dyrekcja Hotelu Iskierka Business & SPA